Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2023 18:25 - Сън
Автор: tikoev Категория: Други   
Прочетен: 4021 Коментари: 2 Гласове:
13

Последна промяна: 19.03.2023 18:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                  image                            

          Живял бил Сън. Както  всички сънища и той живеел в прекрасната и загадъчна страна на сънищата. Този Сън бил съвсем млад и неопитен. Сънят бил за морета и океани, за страшни пирати и смели капитани. Както и други малки сънища нямал търпение да се отправи на пътешествие по Земята. Много му се искало на този Сън да се присъни на някого. И ето настъпил дъгоочакваният ден! Вълшебницата на сънищата направляваща ги в нужното направление дала на нашият Сън ясни указания накъде да лети, но той така се развълнувал, че объркал пътя и никак не можел да си спомни пътя. Сънят се разстроил много защото знаел, че някой много го е чакал и никак не може да заспи. "Ще се опитам да намеря пътя сам" - решил Сънят. И в този момент видял Котка седяща на перваза на прозорец. Сънят се спуснал към нея и заговорил:

— Здравей, Котко. Защо не спиш? – попитал той.

— Не знам, не ми се спи, — отвърнала Котката.

— А може би не спиш защото нямаш сън? — предположил той.

— Може би.

— А може би аз съм твоя сън? Хайде да ти се присъня!

— А ти какъв сън си? – поинтересувала се Котката.

— За морета и океани, страшни пирати и смели капитани, - отговорил Сънят.

— Не, не, такива сънища не ми харесват. Обичам сънища за сиренце и мишки. - казала Котката, вдигнала опашка и се махнала.

А Сънят полетял по-нататък. Там видял една Крава която дъвчела сено и не спяла.

— Здравей, Кравo. Ти защо не спиш? – попитал Сънят.

— Не знам, не ми се спи, — отговорила Кравата.

— А може би не спиш защото нямаш сън?

— Мууу, — отговорила Кравата.

— А може би аз съм твоя сън? Искаш ли да ти се присъня?

— А ти какъв сън си? – попитала Кравата.

— За морета и океани, за страшни пирати и смели капитани, - отговорил Сънят.

— Не, аз обичам сънища за сочна зелена трева, - отговорила Кравата и се заела отново да дъвче сено.

А Сънят полетял по-нататък. Изведнъж видял отворен прозорец. Зад прозореца имало маса пълна с листа хартия, компютър, а зад масата седял стар Дядо. Сънят влетял през прозореца.

— Здравей. Ти защо не спиш? – попитал Сънят.

— Имам много работа, — отговорил Дядото.

— А може би не спиш защото нямаш сън? — предположил той.

— Не знам, не знам…, — замислил се Дядото.

— А може би аз съм твоя сън? Хайде да ти се присъня?

— А какъв сън си ти? – попитал Дядото.

— За морета и океани, страшни пирати и смели капитани, - отговорил Сънят.

— Не, такива сънища ми харесваха когато бях малък, а сега обичам сънища за спортни автомобили, - отговорил Дядото, - и въобще сега трябва да работя. Не ми пречи.

Дядото се обърнал към компютъра, а Сънят полетял по-нататък. Разбрал, че трябва да намери някой който е малък. И видял едно момиченце което лежало в креватчето си и не спяло. Сънят влетял при него през прозорчето.

— Здравей, Момиченце. Ти защо не спиш? - попитал Сънят.

— Не мога да заспя, — отговорило Момиченцето.

— А може би не спиш защото нямаш сън? — предположил той.

— Навярно.

— А може би аз съм твоя сън? Хайде да ти се присъня?

— А какъв сън си ти? – попитало Момиченцето.

— За морета и океани, страшни пирати и смели капитани, - отговорил Сънят.

— Не, аз обичам сънища за принцове и принцеси, - тъжно отговорило Момиченцето.

Сънят полетял по-нататък, оставил Момиченцето да дочака своя сън. И изведнъж видял малко момченце седящо в леглото си. Сънят се спуснал към него.

— Здравей, Момченце. Защо не спиш? – попитал той.

— Никакъв сън не идва при мен, — отговорило Момченцето.

— А може би аз съм твоя сън? Хайде да ти се присъня? - зарадвал се Сънят.

— А какъв сън си ти? –– попитало Момченцето.

— За морета и океани, страшни пирати и смели капитани, - отговорил Сънят.

— Разбира се, че ти си моят сън! Най-накрая дойде!

Сънят положил Момченцето в легълцето, покрил го с одеяло и то веднага заспало. На Момченцето му се присънило прекрасен сън за морета и океани, страшни пирати и смели капитани. Нека и на теб да ти се присънят твоите най-любими сънища!

                                                         

                                                                                                                                      

 

 

 

 

 

                                                                                                                                               

 

                                                          




Гласувай:
13



1. tonsun - Хей, Френд! Това е моят сън! Ос...
19.03.2023 20:56
Хей, Френд!
Това е моят сън! Особено в първата му част.. За морета и океани; за пътешествия и приключения...
Хубави сънища и на теб и успешна нова седмица! (hi)
цитирай
2. tikoev - Амии. . . дано и през моя прозорец да ...
19.03.2023 21:17
Амии...дано и през моя прозорец да влети този Сън! Благодаря ти, tonsun! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tikoev
Категория: Други
Прочетен: 1004488
Постинги: 1247
Коментари: 3234
Гласове: 13834
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031